
LIAA programmas “Atbalsts procesu digitalizācijai komercdarbībā” ietvaros Baker Tilly Baltics ieviestas digitālās vizītkartes.
Baker Tilly Baltics vienmēr meklē veidus, kā padarīt ikdienas darbu ērtāku un efektīvāku. Lai uzlabotu kontaktu apmaiņu un saziņu ar klientiem un biznesa partneriem, uzņēmumā ieviests digitālo vizītkaršu risinājums, kas aizstāj līdzšinējās papīra vizītkartes ar videi draudzīgāku alternatīvu.
Tagad kontaktinformāciju var kopīgot vienā pieskārienā - izmantojot metāla kartēs iestrādāto NFC čipu vai QR kodu. Ja gadījumā mainās grāmatveža vai konsultanta amats, tālrunis vai e-pasts, informāciju iespējams atjaunot pakalpojuma sniedzēja tiešsaistes platformā, līdz ar ko vairs nav nepieciešams pasūtīt jaunas vizītkartes. Digitalizējot šos ikdienas procesus, ir uzlabota informācijas pārvaldība un stiprināts uzņēmuma kā modernas un ilgtspējīgas organizācijas tēls.
Projekts īstenots ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) atbalstu programmas “Atbalsts procesu digitalizācijai komercdarbībā” ietvaros, izmantojot Atveseļošanas fonda un Eiropas Savienības NextGenerationEU finansējumu.
